Oboy, bilder, bilder och bilder! 😆

Var ett tag sedan jag skrev pĂ„ bloggen. 

Men skriver frĂ„n mobilen dĂ„ datan Ă€r en superstörd Grrr idiot. đŸ˜© 

Har fĂ„tt nĂ„tt problem med kopplingen till internet, sĂ„ skulle kunna hiva ut allt vi fönstret... 

Men hĂ€r Ă€r lite bilder pĂ„ smĂ„ttingar och attacken av husse! 

Ja hundarna gjorde en gemensam attack. Dom smĂ„ monstren! Tror det mest blev en massa pussar frĂ„n tjejerna 😘 men det var kul att hinna fĂ„ upp mobilen och ta bilden 😁 

Ska fixa till datan och sen startas sidan Djurakuten  NĂ€tverk upp igen med inlĂ€gg varje dag. 😊 

SĂ„ kram frĂ„n oss i snön, inne och andra platser ❀ 












Camilla
2015-03-01 @ 19:01:27

Alltid lika fina allihopa!
Saknar er đŸ¶â€ïž

Svar: Snart sĂ„ trĂ€ffas vi 😍
Evo




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

evo.blogg.se

Hej! Maria heter jag och jag skriver om min chihuahua Evo samt vÄran familjs vardag. Mycket resor fram och tillbaka till norge och tre barn utspridda över norden. Följ vÄran familj och hundarnas vardag.

RSS 2.0