Imorgon vardag 😊

Halloj! 

Vardag igen imorgon och januari 2015 ger sig till kĂ€nna. 

HĂ€r Ă€r det grönt ute och fortfarande tomtar inne. 

Fick en otroligt fin kofta i julklapp av dottern Olivia med sambo. ❀ 

Sen fick vi denna av dotter Jessica och Rolf. ❀ 


Underbara fina barn vi har! 

Sen Ă€r det smĂ„ttingarna. VĂ„ra Ă€lskade smĂ„ pĂ€lsbollar ❀❀❀❀ 

Blir nĂ„got sĂ„ glamoröst som att betala rĂ€kningar imorgon och ta en tur till stan för matshoppa Ă„ bankĂ€renden. 

Livet Ă€r verkligen sus och dus 😆 

Men kram frĂ„n oss och lite bilder har ni hĂ€r! Mannen fick denna i julklapp av mig och inte en dag gĂ„r utan att vi tĂ€nder ett ljus. VĂ„r Ă€lskade Baby ❀ men det Ă€r fler som lĂ€mnat oss genom Ă„ren. 

đŸŸđŸŸđŸŸ ❀❀❀ 






SvĂ„rt att fĂ„ en bra bild av busfröna! 
 
Blondinas
2015-01-11 @ 04:05:43
URL: http://fames.se/blondinas

Ja nog ere svĂ„rt Ă„ fota sötnosarna i deras vilda lek hihi đŸŸđŸŸđŸ˜â€ïž

Svar: Det kan vara helt omöjligt! Men ibland fĂ„r man den dĂ€r fina bilden som vĂ€rmer hjĂ€rtat extra mycket ❀
Evo




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

evo.blogg.se

Hej! Maria heter jag och jag skriver om min chihuahua Evo samt vÄran familjs vardag. Mycket resor fram och tillbaka till norge och tre barn utspridda över norden. Följ vÄran familj och hundarnas vardag.

RSS 2.0