Lchf. Hmm 😳

Ja efter julmaten Ă„ dricka gott sĂ„ skriker vĂ„gen igen nĂ€r man stĂ„r pĂ„ den! Kliv av! Kliv av! 

SĂ„ för lite mer Ă€n en vecka sedan började Ă€ndring av kosten 😉 

Det fungerar faktiskt! Minus snart 3 kilo. 

Lite nöjd med det, men sĂ„Ă„Ă„ sötsugen jag Ă€r!! 

Man mĂ„ste vara fokuserad hela tiden Ă„ verkligen INTE fuska! 

SmĂ„ttingarna tar det med ro som vanligt och tycker nog mest det Ă€r skoj, dĂ„ mat tillagas massor i köket, med extra go bitar till dom đŸ˜†đŸŸđŸŸđŸŸđŸŸđŸŸ 

Men nu sov morgon! Joho 😊 

SĂ„ kram Ă„ lite bilder har ni hĂ€r 😁


Evo pojken❀


MĂ„tt BestĂ€llt detta till nakenfisen Scilla 💝 


Scilla 💖 


Speedy Ă„ Tullan 💕 


Fina Goa Rosie jĂ€ntan vĂ„r 💗 


Ska undvikas 😉 kramen 

Sanna
2015-01-21 @ 08:50:15
URL: http://sannafotografier.com

Vilken söt liten dress till vovven :)

Svar: Ja vi bara vĂ€ntar pĂ„ att den ska komma med posten! DĂ„ blir Scilla prov modell. Fick special bestĂ€lla dĂ„ hennes storlek Ă€r svĂ„r. Hon drar 19 cm frĂ„n skunk manen till svansen och Ă€r en liten tunnis 😉 men vi hoppas ny mat ska ge henne lite hull! Kramen 😊
Evo




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

evo.blogg.se

Hej! Maria heter jag och jag skriver om min chihuahua Evo samt vÄran familjs vardag. Mycket resor fram och tillbaka till norge och tre barn utspridda över norden. Följ vÄran familj och hundarnas vardag.

RSS 2.0