Tåg resa!

Japp nu idag måndag ska vi resa från Uppsala till Sundsvall på eftermiddagen. Som vanligt är man sent ute med att packa och tvätta kläder 😳 men det brukar ordna sig till slut, annars får jag gå naken och hundarna har sina kläder! 

Haha blir tvärtom 😂 hundarna har jackor som är ren och jag blir naken som Scilla! 

Då skrämmer vi nog hela Uppsala...

Nja får hänga en maskin imorgon och torktumla den sista, så ska det nog gå! 😆 

Men denna gången blir det Tullan och Scilla som ska med. Skäll hundarna som vovvar hysteriskt om dom ser en människa på fel plats eller en fågel som flyger lågt! Blir spännande att se hur det går. 

Man får väl skämmas att man inte har tränat bort sånt på Tullis...men vi är ju mest hemma och reser sällan med lokal trafik, så fåglarna på tomten som husse matar är ju såå kul att skälla å jaga lite. 

Scilla är ju mer en människo skällare. Hon gapar skall så fort hon ser nån annan främling. Men får se hur det går idag. Första tåg turen tillsammans med ungdomarna 💕 

Så nu nattti från oss och Evo säger vov vovv då han denna gång ska vara med husse i nästan 10 dagar utan mig 💝 får se hur det går! Vi har aldrig varit ifrån varann så länge...

Kramelikram 💖


Blir ofta lite trångt i soffan 😆 men vad gör det när man har så Goa godingar på sig ❤️ 



En ny dress måttbeställd till Scilla, 😍 vi får se om den passar lilla fröken. Men bohemisk fin var den! 💝 har beställt några måttbeställda plagg till, men provar den första om nå dagar när den kommer i brevlådan! Spännande!!! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

evo.blogg.se

Hej! Maria heter jag och jag skriver om min chihuahua Evo samt våran familjs vardag. Mycket resor fram och tillbaka till norge och tre barn utspridda över norden. Följ våran familj och hundarnas vardag.

RSS 2.0